Jom Kita Mengundi

Assalamualaikum guys!

Berminggu-minggu parti politik berkempen, nah hari ni lah penentu siapa yang rakyat akan pilih :)

Lagu JOM MENGUNDI pon best! haha.. nak cakap yang tu je, pasal lagu jom mengundi ni.. lirik dia ada betul jugak, sememangnya rakyat wajib pilih dan undi pemimpin yang mampu memimpin negara ke arah kecemerlangan ummah samada di dunia mahupun akhirat..

aku tak cukup umur lagi sebab tu tak pergi mengundi harini..hehe, walaubagaimana pun lagi 5 tahun akan datang aku akan wajib join korang yang dah mengundi.. 


UNDI ADALAH RAHSIA =)

Comments

Popular posts from this blog

Bercuti hujung minggu di Hatyai, Thailand

Hatyai 2015

Hello south korea: Day 2