Dekita Optometris

Assalamualaikum and happy Wednesday guys !

okey, jom tarik nafas panjang2 dulu sebelum start 'berkarya' kat sini.. haha ..

Start :: Aritu pegi kedai Dekita (kedai cermin mata) lama la jugak duk situ pilih punya pilih akhirnya pening tak tahu yang mana satu pilihan hati, nasib baik akak jual tu baik.. layan aje..hihi. Teringin nak tukar spek, tapi sebab spek yang ada masih elok mama tak bagi buat yang baru tambahan pula, mana pakai selalu spek tu..pakai bila perlu aje.. hihihi .. Tapi aritu bagitahu mama yang anak dia yang sorang ni nak buat spek baru then mama terus bagi buat! Haha..

Lepas tu pegi lah ke kedai cermin mata Dekita ni haa :)

YANG INI OK TAK?

YANG INI MACAM MANE PULAK?
*SESUAI KE?

TANGAN TU KENAPA... =.='

NERD JE KAN.. HAHA :)

TENGOK DARI TEPI PULAK YEE ^_^

HOW ABOUT THIS ONE?
*CUTEE? HUAHAHA

DONE! AUCAKK ^_=

 P/S: kalau tanya mama yang mana sesuai, cantik ke tidak.. jawapan mama senang aje "awak rasa nak yang mana? haaa, cepat lah sikit" =,="

Comments

Popular posts from this blog

Bercuti hujung minggu di Hatyai, Thailand

Hello south korea: Day 2

Hatyai 2015