My Brother

Assalamualaikum dan selamat malam semua =D

Entry hari ni nak bercerita mengenai abang aku mohd nazmee pazlan bin moh pasuzi !
Bukan ape, saja nk berkongsi cerita dengan apa yang sudah berlaku beberapa hari kebelakangan ni..
Entry sebelum ni kan aku pernah mention yang abang aku yang sorang ni xcident motor-kereta..
hmm..aku tgk gmbr2 yang telah diupload oleh kakak ipar ku..boleh tahan 'scary' lerrr...kalau aku duk kat tmpt pojen, hmm...ntah lah subhana'Allah...tak dpt aku gmbr kan..mintak-mintak dijauhkan segala perkara yang tidak diingini perkara sebegini berlaku...Nauzubillah..
Alhamdulillah, kalau dulu aku dpt msg yang pojen kat ICU.. sekarang dah boleh bawk balik rumah kelantan.. tp keadaan mcm teruk jugk.. Insya'allah dengn jagaan org-org tersayang, moga-moga akan sembuh sepenuhnya..AMIN..

Haaa..ni gmbr mula-mula pojen xcident.. Takot kan tgk.. :(

Alhamdulillah...sekarg dah okey ^_^
Dengan Izin-Nya akan sembuh sepenuhnya =D

Ni... la akibatnya motor langgar kereta..
teruk teruk...ish ish ish...



Sekarang ni pojen ada rumah kat pasir puteh kelantan..balik semalam dgn flight..
Syukur sangat2 pojen x apa2 dah.. takot jugk kan kalau dpt berita buruk kerrr?? haaa..mintak dijauhkan lah  kan..heeee..
tapi sekarang aku x dapt nk balik tengk pojen lagi.. :(
kenapa lah minggu final ni jugak nk busy melampau...haishhh...
xpelah..semuanya demi masa depan jugak, so, bersabar lah..dapat tahu pojen dah okey sikit pon kira okey la ...
insya'allah..lepas final balik la aku ..hehehe..lagi 3 minggu !
sooo, akhir kata syukur pada-Mu Ya Allah...moga-moga permudahkanlah perjalanan hidupku di duniawi ni...AMIN .. ^__^

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bercuti hujung minggu di Hatyai, Thailand

Hatyai 2015

Hello south korea: Day 2