sahur sahur!

salam ..
haa..sape pegi solat terawih td?..
aku kekadang pegi kekadang x pegi..(tp tu puasa tahun2 lepas laa)..hehe..
sekarang ni x smpat lagi, tp insya'allah akan pergi bersama kawan2...
owkey..sahur pulak macam mane?
setengah org tu suka sahur pukul 12 mlm kan..katenye malas nk bangun sahur..haha..
ada kawan aku sorang ni unik sikit...
aku mcm biasa la..semenjak duk chendering ni senang je aku nak bangun malm..
then, kawan aku ni suruh la kejut dia sahur jugak.....
masa sahur tu dia bangun tapi..haaa dia minum air mineral then sambung tido balik!!
ada ke patut..?
ingt kan nk sahur sekali..hahaha...
bab tidoo cepat je yeaa kawan...kekeke..

Comments

  1. ajaklah member2 gi terawih...masjik kat tmn tu kan ada..atau gi aje kat masjid uitm tu...

    ReplyDelete
  2. nak g..tp x smpt lagi..
    kekadang hujan malam2...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bercuti hujung minggu di Hatyai, Thailand

Hello south korea: Day 2

Hatyai 2015