Ramadhan 2012

Assalamualaikum blog Faizatul Fariza! hehe..
hari ni dah hari-2 puasa di bulan ramadhan..
alhamdulillah setakat ni, aku masih kuat dan diberi izin oleh-Nya untuk menikmati puasa tahun ini.

Dear family..
macam mane anda semua berbuka yea..??..makan ape? banyak makanan x? mesti best kan..sebb puasa kali ni mat naqeeb pon join masa berbuka puasa..heeee.. 
"hey, kiddo..puasa x hah?" 
mesti lah x kann..haha..naqeeb naqeeb..miss you dear kiddo.. ^^


Semalam aku berbuka ala kadar sahaja..cukuplah memenuhi tuntutan dimana kita x perlu nk berbuka secara mewah..walaubagaimanpun, aku bersyukur kerana masih diberi nikmat oleh-Nya untuk berbuka puasa bersama kawan-kawan.. :-)

p/s : Semoga kita semua diberi barakah dan hidayah oleh Allah s.w.t untuk memperbanyakkan pahala dibulan yang mulia ini (^_^) (sentiasa berfikiran positif owkey dear)



Comments

  1. kami kat rmh buka puasa biasa2 aje...tak de yang speciual...nanti ja balik kita beli ayam pusing..
    mat naqeeb sama naik buka puasa..
    bila nak balik?...

    ReplyDelete
  2. hmm..setiap hujung minggu ada program..
    x dpt balik sehingga cuti raya 15/8..
    mat naqeeb tu makang banyak laa...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bercuti hujung minggu di Hatyai, Thailand

Hello south korea: Day 2

Hatyai 2015