KOSONG !

Salam semua :-]

Hari ni sudah 11 hari kita berpuasa di bulan ramadhan 2012.
setiap minggu akan ada test, assignment, quiz, program ntah papeee..
mama pon selalu tanya balik x minggu ni..petang td tnya lagi
eyee lah, isnin ni nuzul quran so, semua cuti kan..tp aku x boleh balik!
kalau diikutkan hati memang lah nk balik..kelas hari ahad tu nk ponteng,hehehe..
tp....tuntutan sebagai pelajar, aku x boleh balik..bia settle semua kerja dulu baru boleh balik raya dgn tenang..yee dokk..haha..
aku xder rasa excited pon nak balik raya .. o.O
tunggu lah 2,3 hari lagi nak rayaa..confirm happy giler..
haaa, kawan2 ape lagi..raya nanti jgn lupa datang rumah owkey...
kunjungan anda amat dialu-alukan...heee..
cuma xder duwit raya laaaa untuk korang deh..
hahaha.... ^_^





Comments

Popular posts from this blog

Bercuti hujung minggu di Hatyai, Thailand

Hello south korea: Day 2

Hatyai 2015