come to me, my dear glory morning

Memang lama dah x update entry..last 2 buln lps..hehehe
macam biasa kehidupan sebagai siswi masih diteruskan dan diperjuangkan dan menempuhi kehidupan yang indah ini dengan tenang dan tabah.
minggu ke-3 untuk sem 5 ni, aku x balik kampung.  Saje nak belajar berdikari pulak, sebelum ni boleh kata setiap 2 minggu pasti aku akan balik kampung..hehehe..
pagi semalam, aku sempat pergi jogging dengan kawan2 kat Pantai Pandak..mcam biasa, sempat pulak snap-snap pictures..tempat dia sangat cantik..sempat tgk sun-rise..

Menikmati keindahan alam -sunrise-


Nah..cantik kan bergambar kat batu2 ni..petang kemudian, ada kawan tanya ::
"ja, ambik gmbr tu kat mane??..kat pantai pandak kan..kenapa x der pon batu2 cam dalam gmbr ja ambik tu?"
::alahai saing, awk pegi tu waktu petang kan..mesti lah air dah naik tenggelamkan batu2 tu..haha..laen kali pegi lah pagi mcm kami ni..hohoho::

Tempat ni sangat cantik, pergi lah tgk sndiri kalau x caya..but make sure masa tu pagi ye..hehe
::air jernih smpai kita bolh tgk batu dalam air, subhanallah..::

Yeahh..we wanna fly to the sun??..huhu..*terbakor la kitoo nanti..

alaa woo, nk terjun ker??..air cetek tu mekk, nanti sakit kang..hahaha..

bersama dengan farah..peace2... ^_^

kyaa..main air....main main..

ala woo:: "ja, awak lagi comel kalau ada tanda 'aria' ni atas kepala"..
ja:: tgk dan saboo je laa...

woww...posing cantik gtu atas jalan raya..hehehe..BERANI??..



Comments

Popular posts from this blog

Bercuti hujung minggu di Hatyai, Thailand

Hello south korea: Day 2

Hatyai 2015