Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2011

PAYUNG SAYA....

Bila hujan je kita pasti akan cari payung kan..harus laa cari...hihi.... saya pown cam tu jugak..law hujan je pasti baru nk selongkar seluruh beg cari payung. Dalam erti kata lain, payung nie banyk membantu kita semasa kita dalam 'kesusahan'..ye laa kan, bila hujan je law tanpa payung kita akan basah 'berjerut' ..haha..
TERIMA KASIH PAYUNG KERANA LINDUNGI SAYA DARI TEMPIAS HUJAN ... ^_^
Nie kita boleh gmbarkan keadaan orang yang berlari dengan payung dalam hujan..sure payung tu dah x betul kan (akibat pecut masa berlari)..haha..
Kampus Saya Lebih Kurang Macam Nie La Banjir..hihihi..
Oleh kerana di Kuala Terengganu sentiasa hujan je masa nie, jadi payung menjadi satu kemestian kepada semua orang untuk menyelamatkan diri dari terkena tempias hujan kalau x habis la kita.....BASAH..
Bagi setengah orang..kalau basah sikit tuu xder yang nk dirisaukan..tapi bagi setengah orang pulak, kena sikit je air hujan terus rasa pening atau pun demam.
jadi sesapa yang terasa nk bermain huj…

bermulanya 'bicarafariza' blogspot...

Faizatul Fariza dan Faizatul fauziah ^_^ Kami Pasangan Kembar Seiras...heeeee.. cuba la teka mana satu saya.... Ini Kawan SeUniversiti di Chendering.. Panggil 'adda' sudaa... Nie Pulak Atiela Amran nama komersial CIK TYLA..haha.. This is me..!!.. Faizatul Fariza Bt Moh Pasuzi
ini aku.. :D